تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

بهتر از دیروز..

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ق.ظ

 + بهم قول بده دیگه موهاتُ کوتاه نکنی..

- دستم هنوز از اون سیگاری که روش خاموش کردم می‌سوزه!

+ چتری جلوی موهات شاید بامزه‌ت کنه، اما بدون اونا جذاب‌تری.. دیگه چتری‌هاتم کوتاه نکن! باشه؟

- نمی‌دونم چرا چشمام خیلی می‌سوزن..

+ بذار موهات که بلند شدن، خودم برات می‌بافم. تا اون موقع بافتنم یاد گرفتم!

- راستی بهت گفتم چقدر خوشحالم از این‌که برگشتی؟


این روزا اتفاق‌های خوب زیادی میفته و من ناخودآگاه می‌گم "خدایا شکرت.."


پ.ن: چند وقته خیلی زود ساعت سه میشه.. کاش بشه چاره کنیم..

  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • دیار ..

نظرات  (۱)

  • رزرو هتل مشهد
  • ممنون از مطالب خوب وبلاگ مفید و حسن نظر شما. این مطلب دست نوشته خودتونه یا کپی شده است؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی