تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

درد و درمان!

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 فال:

دردم از یار است و درمان نیز هم

دل فدای او شد و جان نیز هم ..


تعبیر:

درمان دردتان رسیدن به وصال یار می‌باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن دربارهٔ او و یاد و خاطرات شیرین با او بودن هست. تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته بودید. این شب‌های هجران پایان‌پذیر است. ولی می‌ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه‌چیز سر و سامان می‌بخشد. او عادل است و حق را به حق‌دار می‌رساند..


حافظ؟

غیب گفتی قشنگ!

اما

چرا همیشه انقدر خوش‌بینی؟

چرا فکر می‌کنی تهش سر و سامونه؟

خدا عادله؟

چند وقتیه که شک دارم حتی ناله‌هام هم به گوشش برسه!

خدا سرش شلوغه

خدای شما سرش شلوغه

اما خدای من یه چند وقتیه که بار و بندیل جمع کرده و رفته سفر

گفته بود برمی‌گرده

گفته بود برمی‌گرده و خودش گونه‌های شور از اشکامُ پاک می‌کنه

چند وقتیه که رفته

نشه مثل آدماش بدقول شه..

نشه یه‌وقت!

من کفر نمی‌گم

به خودش قسم کفر نمی‌گم

اما گله دارم

قد تموم آدماش گله دارم

آخه حالا که دارم همه‌چیُ ول می‌کنم و می‌رم، این چه حرفیه که می‌زنی؟

شب‌های هجران پایان‌پذیره؟

احتمالا منظورت اینه که مرگ نزدیکه!

چون هرجوری حساب کنی، نوچ! نمی‌شه!

ولی این مصرعتُ عجیب دوست دارم

"دردم از یار است و درمان نیز هم.."

  • ۹۶/۰۲/۲۲
  • دیار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی