تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

چرا؟

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ

 + نریز تو خودت لعنتی! ببین! اومدم اینجا که حرف بزنی.. تموم کن این سکوت مسخره‌تُ!

- همه‌چی قاطی شده.. یه قرص جدید خوردم، بهش آلرژی داشتم انگار. سه روزه دارم بالا میارم. چهاربار سرُم زدم. هر بویی به مشامم میرسه از ته معده‌م اوق میزنم.. اینا رو همه بذار کنار! معلوم نیست این لعنتی چه کوفتی بود! انقدر همه جور فکری تو سرم چرخ میخوره که نمیدونم چه غلطی کنم. تو عوارضش نوشته خودکشی! به دکترم ایمیل دادم، میگه سریع برو پیش یه دکتر اعصاب و روان!

خدایا! نوکرتم! کافی نیست؟

میگم چرا هرچی ساختم، تو سرم داره خراب میشه! تاثیر این لعنتیِ که سه روزه دارم گریه میکنم..

چرا تموم نمیشه؟

چرا تموم نمیشه؟

چرا تموم نمیشی؟

  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • دیار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی