تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

روز عشق!

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

 دیروز ولنتاین بود . با خودم گفتم حالا که کسی نیست واسم هدیه بگیره ، چرا خودم خودمُ خوشحال نکنم؟ ظهر واسه خودم ناهار درست کردم . من بهش میگم مرغِ سس‌دار :))) خیلی خوبه لعنتی . عصر که شد ، رفتم بازار . چندتا راپید و دفترچه نقاشی و پرگار و اتود و ماژیک و کلی چیز ریز و خوشگل خریدم . می‌خوام درس خوندن ، صد برابر بیشتر از همیشه دوست‌داشتنی بشه! به شدت حالم خوب بود . یهو چشمم به یه پسر خورد . ازونا که سیبیلاشون شبیه نیچه ست و بادی بیلدینگ کار میکنن . یه خرس گنده دستش بود ، احتمالا داشت میرفت سر قرار . وسط خیابون زدم زیر خنده! همه انگار دیوونه دیده باشن ، با چشای گرد شده ، سر تکون میدادن و میرفتن! خب دست من نیست که اینا اینقدر مضحکن! اینکه عشقُ اینقدر بد بفهمی ، یه نفهمیِ خاصی می‌خواد . اگه عاشق نیستی ، که هیچی! اگه عاشقی ، هر روز برات روز عشقه . من عاشق بودم! و یه کمد پر از چیزایی دارم که واسه گندم خریده بودم . اما هیچوقت بهش ندادم! چون روم نمیشد حقیقتا! منتظر بودم یه روز بیاد پیشم و تمام کمدُ یه جا بهش بدم! ولی خب نیومد و نشد و حالا هم که از دایره عشق برونم! پس کلا قضیه منتفیه :))

میگیری چی میخوام بگم؟ عشق محدود نیست . تو یه روز خلاصه نمیشه . خرس خریدن واسه یه خرس گنده‌تر معنی نداره . اگه واقعا عاشقی ، بهش احساس امنیت بده . و آرامش! بذار بفهمه انتخابش درست بوده . هیچکس با هدیه‌های مادی خوشحال نمیشه . بذار اگه بهش هدیه میدی ، بفهمه هرجا رفتی ، به یادش بودی . با قلبت خوشحالش کن!

.

.

هرگز از مرگ نهراسیده‌ام

اگرچه دستانش از ابتذال شکننده‌تر بود

هراسِ من - باری - همه مردن در سرزمینی است

که مزدِ گورکن

از بهای آزادیِ آدمی

افزون‌تر باشد ...


شاملو

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • دیار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی