تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

پرواز ..!

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ب.ظ

 سیگارشُ رو پای لختم خاموش می‌کنه . آخ نمیگم . تیشرت خودش تنمه . گم شدم توش . صامت ، زل می‌زنم تو چشاش . نیشخند میزنه

"چیه؟ خوشت نیومد گربه کوچولو؟"

لب می‌زنم

"با تو ، هر کثافتی خوبه"

خوشش نیومده انگار . اخم می‌کنه . یه سیگار دیگه روشن می‌کنه . فکر می‌کنم که انقدر عمیق از من کام گرفته تا حالا؟ عصبی می‌شم . سیگارُ می‌گیرم از دستش . میذارم رو لبای خودم ‌. با یه ابروی بالا رفته ، خیره نگام می‌کنه . دودُ تو صورتش فوت می‌کنم . این بار خوشش اومده انگار . چشاش برق می‌زنه . کبودیای گردنمُ نگاه می‌کنه . کار خود وحشیشه . پامون از نرده‌های تراس آویزونه . دیگه نگام نمی‌کنه 

"پنج طبقهٔ ناقابله . پایه‌ای؟"

خیره‌ش میشم

"گفتم که! با تو هر کثافتی خوبه . حتی جهنم"

می‌خنده . خنده‌هاش زیادی دلبره . دستمُ محکم می‌گیره . فکر می‌کنم که کاش قبلا محکم‌تر دستمُ گرفته بود .

"حاضری!"

نمی‌پرسه ؛ خبر میده! پلک می‌زنم ‌.

۳

۲

۱

پرواز!

  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • دیار ..

نظرات  (۲)

  • قالب بلاگ رضا
  • سلام
    به وبلاگ من سر بزنید و از قالب های زیبا و رایگان من استفاده کنید
    راستی تغییر فونت قالب وبلاگتون رو بصورت رایگان انجام میدم
  • خانم لبخند
  • :|||||||||||||||
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی