تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

فرمولِ موفق!

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 درد دارم . خیلی . دوشنبه دکتر حفرهٔ دندون عقلمُ شستشو داد . یکشنبه هم برام نوبت زده که برم دومین دندونمُ جراحی کنم . یعنی هرچی درد کشیدم ، از اول! دوباره یه هفته نخوابیدن ، غذا نخوردن ، درس نخوندن و فقط درد کشیدن ، تا زمان کشیدن بخیه‌ها .

یه فرمول پیدا کردم ، عالی! یعنی منِ حرفه‌ایِ مشت‌مشت قرص خورُ آرومِ آروم میکنه! خب! معرفی میکنم! یه آرام‌بخش ، یه قرص خواب ، و یه مُسکن . الان بار دومیه که امتحانش کردم . به جای یه گوشی ، دارم تو سه تا گوشی تایپ می‌کنم =))) لعنتی خودِ مست کردنه! درده که دود میشه ، به کنار ، یه فراموشیِ مطلقی هست توش ، که به دنیا نمیدم حالشُ اصلا!

از اون جایی که چارتا دیوونه مثل من پیدا میشه که بخواد این فرمولُ امتحان کنه ، اسم قرصا رو ننوشتم . البته اگه کسی خواست ، شخصا میگم بهش . ولی خب! بدون نسخه نمیدن اینا رو .

اگه دکترم بفهمه دوباره افتادم رو دور سیگار و مُسکن ، تیکه تیکه‌م میکنه! تازه اون وسطا ، یه ناخنکی هم به دارک چاکلت‌های پنهونیِ تو کمدم میزنم! چیپس هم که از برنامهٔ غذاییم حذف نمیشه . القصه! یه "باریدی گلم!!" خوشگل میزنه پای پرونده‌م ، شوتم میکنه بیرون!

 دیگه واقعا نمیتونم کیبوردُ ببینم! میرم بیهوش شم!

مثل من نباشین! خوب بخوابین!

.

پ.ن: کاش بفهمم حالم خوبه یا بد . کاش مثل الان نباشم که ندونم هیچی . کاش اینقدر سیگار نکشم .. کاش اینقدر نگم "ای کاش" ..

  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • دیار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی