تاریک‌خانهٔ کوچک من..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

جایی برای حرف زدن، بدون انتظار جواب..

عطای جهان را به لقایش بخشیدیم..
شاید روزی بیاید
که در ازدحام اتفاق‌های غیر منتظرهٔ زندگی‌تان
یاد ما بیفتید
و اندکی دلتنگ شوید..

پیام های کوتاه

تغییر

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

امروز ، روز تغییره!

بابام همیشه میگه "اگه به کسی عشق دادی ، منتظر عکس العملش نباش . چون آدما با تو فرق دارن . شاید توو تمام زندگیت فقط یه نفر رو غیر از من و مامانت پیدا کنی که واقعا بهت اهمیت بده و عکس العمل عشقت باشه ." این جمله تو ذهنم کمرنگ شده بود . شاید واسه همین از گندم انتظار عکس العمل داشتم . امروز فهمیدم که نباید داشته باشم . امروز این جمله تو ذهنم به قدری پررنگ شد که تا آخر عمرم فراموشش نکنم .

مامانم دیروز میگفت "تو از بچگیت غرورت برات حرف اولو میزد . همیشه عین آدم بزرگا فکر میکردی . باورت نمیشه ولی من خیلی چیزا رو از تو یاد گرفتم . محکم بودن یکی از اون مهماش بود . حالا چی شده که بزرگترین بچه ی دنیا چند روزه داره درد میکشه و کاری واسه خودش نمیکنه؟ محکم باش! خیلیا میخوان زمین خوردن تورو ببینن . نذار به هدفشون برسن . قوی باش!" مامانم همیشه وقتی وارد عمل میشه که من شدیدا به یه محرک نیاز دارم . اونجاست که میاد و هل آخرو میده!

تو دست رو غرورم گذاشتی بچه . و این شاید آخرین اشتباهت باشه .

امروز فهمیدم این وضعیت وابستگی و احمق بودن باید تموم شه . قراره به خودم بیشتر بها بدم . الان از حموم اومدم و موهام طبق عادت تازه م خیسه . یه فلاسک قهوه دم کردم و نشستم تا محکم بودنو به خودم دیکته کنم . واسه خودم تا یه هفته ، روزی نیم ساعت مراقبه تجویز میکنم . خیلی وقته ازش غافل شدم . شاید واسه همین افسار زندگیم داره از دستم در میره . امشب بیدار میمونم تا سپیده رو از پشت پنجره تماشا کنم . تا صبح هم وقت دارم که سر و سامون بدم کارای عقب افتاده مو .

حسم به خودم فوق العاده شده تو همین چند ساعت . وقتی دیگه واسه خوب بودنت نیازی به هیچکس نداری ، چجوری میشی؟ من الان همونجوری ام .

قرار نیست دل از گندم بکنم . قرار نیست کسی رو ترک کنم . حتی دلگیر هم نیستم . فقط این حس رهایی عجیب به مذاقم خوش اومده .

یه جمله تو سرم زنگ میزنه "حتی وقتی ازش عصبانی هستی ، دلیل نمیشه هنوز عاشقش نباشی!"

پیش به سوی موفقیت!!

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • دیار ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی